Kirjoittaja Aihe: Esittely  (Luettu 6792 kertaa)

Led

• Vieras
Esittely
« : 19.01.14 - klo:18:44 »
Terveisiä kaikille!

Pari vuotta on jo tän harrastuksen kanssa ollut kivaa. Cpf: stä on jo paljon opittu, mutta hieno et suomestakin löytyy taskulamppufoorumi.

Kokoelma tällä hetkellä:
Fenix tk 41
Fenix e 15
Thrunite tn30
Thrunite tn12
Thrunite ti
Itp a3 titanium
Dereelight xsearcher dedome xml
Eagletac d25c
Nitecore hc50
Olight h15s

bulb

• Seniori
Vs: Esittely
« Vastaus #1 : 19.01.14 - klo:18:56 »
Tervetuloa vaan. Hyvä että jo harrastaneet ja ulkolaisia foorumeita selanneet liittyy tännekin sillä on paljon suomalaisia jotka ei ala ulkolaisia foorumeita selaamaan, joten kokemusten ja titämyksen jakaminen täällä on arvokasta etenkin noviiseille ja heikon lontoon taitajille. Cfp on itselle hyvin vähän tuttu, mutta blf enempi. Ehkäpä siksi että olen aina itse halvempien lamppujen perässä. Hauskaa miten halvalla latu valkiaa, toisaalta taas arvokkaammissa lampuissa se laatukin näkyy.

Hyvä että foorumi kasvaa!

-bulb

_the_

• Ylläpitäjä
  • Konkari
« Vastaus #2 : 19.01.14 - klo:19:43 »
Tervetuloa foorumille Led! Hienoa saada lisää kokeneita lamppuharrastajia tällekin foorumille!

Saako kysyä millä nimimerkillä olet kirjoitellut CPF:ään (tai BLF:ään)?
hc-lights.fi - Kun paraskaan vakiolamppu ei riitä!

Akkumies

• Seniori
« Vastaus #3 : 19.01.14 - klo:23:24 »
Tervetuloa!
Heti alkuun voisit kertoa tuosta Dereelight:sta. Nuo linssiin perustuvat ovat olleet todella huonosti edustettuna tällä foorumilla. Eli mikä on kirkkaus(cd)/kantama (m) modauksen jälkeen? Tuolla saattaa vähän aikaa pitkittää _the_:n kaupassa käyntiä ;).

Led

• Vieras
« Vastaus #4 : 20.01.14 - klo:17:55 »
Joo en mä mikään taskulamppunero ole, modaaminen ei ole lainkaan mun juttu. Mutta lähinnä cpf luettu siinä mielessä et pystyis suht hyviä ostoksia tehdä. Nä mun lamput on ostettu vasta kun 10+ arvostelua on luettu läpi erilaisista vaihtoehdoista. Vaihtoehtoja kun löytyy  :).

Mittari kun ei vielä löydy niin vaikee antaa sulle mitään luvua Dereelightin tehosta. Tilasin lampun ja xre ja xml ledin kanssa. Xre kyllä heittä pitkälle (140 kcd) mutta mulle liian kapea keila. Dedome xml silmämittarilla suht samaan luvuihin päästään, mutta spotti 2-3 kertaa isompi. Sävy meni vähän vihreän suuntaan dedoomamisen jälkeen. Nykyään löytyy xp-g2 ledillä mikä vois olla poikaa jos hyvän throwerin haluaa. Merellä tosi hyvä kun ei hajavaloa ole lainkaan, ei esimerkiksi valkoisesta kannesta häikäisee yhtään kun merimerkit etsiskelee tai muuten vaan katsoo mikä on edellä. Muuta käyttöä en ole sille vielä löytänyt, vaikka eräihminen onkin.

Ja jos ei ensimmäistä viestistä jo paistanut läpi että olen suomenruotsalainen niin myönnän nyt samalla. Hehe

bulb

• Seniori
« Vastaus #5 : 20.01.14 - klo:18:05 »
Juu harvassa ne nerot on, mutta kaiken luetunkin kokemuksen jakaminen oikeassa paikassa voi olla iso apu monelle.

Akkumies

• Seniori
« Vastaus #6 : 20.01.14 - klo:19:12 »

Kokoelma tällä hetkellä:
Fenix tk 41
Fenix e 15
Thrunite tn30
Thrunite tn12
Thrunite ti
Itp a3 titanium
Dereelight xsearcher dedome xml
Eagletac d25c
Nitecore hc50
Olight h15s

Tuosta selvästi puuttuu yli 1km kantaman lamppu. Monet ovat ostaneet modatun supbeam K40:n  ;). Sopii myös retkeilykäyttöön :).

_the_

• Ylläpitäjä
  • Konkari
« Vastaus #7 : 20.01.14 - klo:19:28 »
Noh noh, eipäs tyrkytetä.. ;)
hc-lights.fi - Kun paraskaan vakiolamppu ei riitä!

Led

• Vieras
« Vastaus #8 : 20.01.14 - klo:22:21 »
 Puuttuu joo, pitäis vaan käyttötarkoitus löytyä. ;)

Hakusessa tällä hetkellä 1x18650 throweria 400-500m kantamalla. Armytek predator...ehkä!
Tästä lisää vielä thrower threadissa...
« Viimeksi muokattu: 20.01.14 - klo:22:57 kirjoittanut Led »